top of page

גלגל המזלות

רשימת המזלות

תאומים 21.5–20.6

המזל השלישי בזודיאק, מציין תקשורת ומחשבה. התאומים הוא זריז מחשבה, קולט במהירות,שנון וערני. הוא אוהב אנשים ותמיד ירצה להיות בעניינים. הוא זולל ספרים במהירות ומתקשר עם כל סוגי הטיפוסים. יודע להתאים את עצמו לכל טיפוס ולדבר בשפתו. התאומים משתנה בהתאם לאווירה, סקרן מאוד,אוהב שינויים וגיוון וסתגלן. תשבצים ומשחקי הגיון חביבים עליו וכל דבר שצורך מחשבה ולהפעיל את הראש. הוא מסמל כל סוג של תקשורת, בעיקר תקשורת קלילה ולא מחייבת ויאהב לשוחח עם שכנים ועם עמיתים לעבודה בעיקר בענייני אקטואליה. חשוב שיהיה יותר יציב ואחראי. בהשפעת הרמס-מרקורי הישות המיתולוגית הקשורה לתאומים והכוכב השולט על מזל זה, תאומים גם קשור בתעבורה ונסיעות קצרות. זהו המזל הסוגר את האביב.


זוגיות: לתאומים חשובה התאמה מנטלית עם בן/בת הזוג. הוא נמשך לאנשים קלילים וצריך גירוי אינטלקטואלי. לעומת זאת חשוב לו שבן/בת הזוג יספקו מסגרת ויציבות תוך מתן חופש פעולה. מזלות מתאימים: מאזניים, דלי, טלה ואריה.


קריירה: זהו מזל עם כושר הבעה יוצא מן הכלל ומומחיות בתקשורת לכן לתאומים מתאימים מקצועות כמו שדרן, מורה, עיתונאי, כותב מדור, כל המקצועות שקשורים בתקשורת וגם בתחבורה. חשוב שהעבודה בכל התחומים האלו תהיה מעניינת ומגוונת ועם קהל.


כיוון: מוחצן יסוד: אוויר איכות: משתנה שליט: מרקורי


זמנים אופטימליים ליוזמות חדשות ושינוי:

יום בשבוע: רביעי זמן ביממה: ערב עונה: סוף אביב


תחזית אוגוסט: אתם תקשורתיים מאוד בזמן האחרון וזוכים להערכה וכבוד מאנשים בסביבתכם. זמן לא מזהיר לזוגיות ושותפות כלשהי. בעבודה המצב טוב מאוד ואפשרי קידום.



bottom of page