top of page

גלגל המזלות

רשימת המזלות

שור 20.5-21.4

זהו המזל השני בגלגל המזלות והוא יסוד אדמה. מתוך כך, השור היציב והפרקטי מבטא את תחום הכסף והרכוש. הוא יודע להעריך את הדברים שבבעלותו, אינו אוהב שינויים והפתעות אלא את השגרה והתכנון היומי. המזל, שנשלט על ידי כוכב האהבה ונוס, הוא רומנטי ואינו אוהב מלחמות. השור רגוע מאוד ומאופק עד שלפעמים יפגין אפילו אדישות. הוא נהנתן ועקשן ואוהב פינוקים חומרניים. ההיגיון הולך טוב איתו והשור אוהב איכות של דברים מוחשיים. ליצירתיות, יעילות מקסימלית והתחלות חדשות, עונת הקיץ, היום השישי בשבוע ושעות הצהריים הם זמנים אופטימליים.

זוגיות: השור נאמן מאד אם כי מתייחס לבת/בן זוגו כקניינו האישי. הוא מאהב נפלא מפנק ומתפנק. הוא זקוק לבן/בת זוג יציבים ורציניים. מזלות מתאימים: בתולה, גדי וסרטן.

קריירה: השור זקוק לעבודה שלא דורשת יזמה וסיכונים וברגע שהוא נכנס לעבודה קבועה הוא עושה אותה על הצד הטוב ביותר. תחומים טובים הם אמנות ומוזיקה ובכל מה שקשור לכסף ורכוש, בנקאות ושוק ההון.

כיוון: מופנם יסוד: אדמה איכות: קבועה שליט: ונוס

זמנים אופטימליים ליוזמות חדשות ושינוי: יום בשבוע: שישי זמן ביממה: צהריים עונה: אמצע אביב


תחזית אוגוסט: הדגש החודש יהיה על המשפחה והבית ששם תמיד אוהבים אתכם. תנאים נוחים גם בעבודה ששם עמיתים ינעמו לכם והעבודה תהיה לרוחכם. זמן לא טוב לנסיעות לחוץ-לארץ.



bottom of page