top of page

גלגל המזלות

רשימת המזלות

אריה 23.7–22.8

המזל החמישי בגלגל המזלות, האריה, מבטא את תחומי האהבה, התחביבים, הבילויים, ההנאות והילדים. האריה שופע בטחון עצמי ומתגלה כמנהיג אבירי,נדיב ועוצמתי. הוא תמיד חושב עם ראש גדול ונהנה להיות במרכז העניינים. אוהב לעשות דברים בגדול ובז לאנשים קטנוניים,לקמצנים ולבעלי עין צרה. את הכסף הוא מבזבז ונוטה להימורים ולספקולציות. הוא אוהב כבוד, יכבד את יריביו ויהיה נדיב למפסידים. האריה אוהב לעזור ברוחב לב לאלה שהוא אוהב, בעיקר לאלה שיתחנפו אליו - הוא נמס עבורם. האריה חובב במה ותאטרון, מיטיב להתבטא ובעל דיבור וחוש דרמטיים. אצל אריה אין טעם לחיים ללא אהבה, הערכה והערצה. הוא אוהב לבלות וליהנות וחשוב לו שהעבודה או המקצוע שהוא עובד יסבו לו הנאה מרובה.


זוגיות: האריה מאד זקוק לאהבה רומנטית והנאות שאפשר להפיק מכל קשר. יש לו נטייה בולטת לפלרטט כך שלפעמים קשר רומנטי עם אהבה וכבוד הדדי יכול להיתפס אצלו כפלירט ולאו דווקא קשר מחייב.


קריירה: חשוב לאריה שהמקצוע והעבודה בה הוא בוחר יספקו הנאה ושתהיה לו אהבה לתחום, אז ישקיע את נשמתו וישחק עם ראש גדול. בגלל כושר הדרמה שלו יכול להצליח כשחקן תאטרון ולעסוק בכל הנוגע לעסקי הבידור כמו מנחה תכנית או במאי, ארגון, וניהול.


כיוון-מוחצן,פיזי יסוד-אש איכות-יציב(קבוע) שליט המזל-השמש

עונה-קיץ יום-ראשון זמן ביממה-הבוקר מספר-1.

איבר בגוף: גב ולב צבע: זהב מתכת: זהב


תחזית אוגוסט: כושר ההבעה והיצירה שלכם בשיאו ואתם נהנים מעצמכם. זמן לא טוב לזוגיות וזה גורם לכם לדכדוך, עושה רושם שאתם מנסים למצוא אהבה אבל זה לא מסתדר.



bottom of page