top of page

גלגל המזלות

רשימת המזלות

גדי 22.12–20.01

הגדיים מאוד שאפתניים ויעשו הכל כדי להתקדם בחיים, עם זאת, דרך התקדמותם היא אטית וקשה. הם משקיעים הרבה ורק בסוף רואים פירות. המזל לא בא להם בקלות, תמיד יצטרכו לעבוד קשה על מנת להצליח. הם לומדים הרבה בחיים ועולים שלב אחרי שלב ומתי שהדבר מגיע להם והם התאמצו ועבדו נכון בסוף יגיעו לטוב.

הגדיים מאוד בוגרים בטבעם, בדרך כלל לא יסתכלו על צעירים וחסרי ניסיון. הם תמיד מעריכים ומכבדים את המבוגרים והמנוסים. מעמדות זה חלק מהחיים אצל הגדי ותמיד ירצו לבסס את עצמם במעמד גבוה.

הגדיים רוכשים את בטחונם העצמי ככל שהם הולכים ומתבגרים. הם עקביים מאוד עקשנים ומתמידים, בגלל זה הם מגיעים למטרתם בסוף למרות כל הקשיים והעיקובים שקורים בדרך.

הגדיים מחושבים מאוד, תחרותיים מאוד וכל מני שטויות ודברים שלא קשורים לעניינם לא מעניינים אותם. ההיגיון גובר על הרגש במזל זה והשיקולים יהיו ענייניים והגיוניים. דרכו של הגדי היא רצינית וכל מה שיעשו יהיה רציני. הם אינם אוהבים להיות קלילים ולקחת את הדברים יותר בקלות.

הגדיים מאוד אחראים וכל מילה שיגידו, הם יעמדו בה, הם אינם יכולים להתנער מאחריות כלפי כל דבר בחיים.


זוגיות- הגדי בנוי רק לקשר רציני וכמו כל דבר בחייהם גם פה יהיו רציניים ,ישקיעו ויתמידו, פלירטים וקשרים לא רציניים לא יענינו אותם בכלל. כמו כן חשוב שבן/ת הזוג יהיו במעמד גבוה, רציניים ומנוסים.

הגדי מתאים למזלות בתולה ,שור ועקרב.


קריירה- גדי זה מזל הקריירה בהא הידיעה, בכל דבר הם רוצים להיות הטובים ביותר ולהיות הגבוה במעמד מכולם, מתאים להם תפקיד עם ראש גדול ואחראי והם ישקיעו את כל עצמם בתפקיד. כמו כן מתאים להם להתחיל מלמטה ולאט לאט לעלות עד הסוף, מתאים להם להיות עצמאיים ,בעלי עסק, פוליטיקאים וכל תפקיד בעל עמדה רמה.


כיוון: מופנם יסוד: אדמה איכות: פעילה שליט: סטורן


זמנים אופטימליים ליוזמות חדשות ושינוי:

יום בשבוע: שבת זמן ביממה: צהריים עונה: חורף


תחזית אוגוסט: אתם עשויים לקבל סכום כספי מאיזשהו מקום/אדם ויכול להיות שהסכום יהיה קצת יותר נמוך ממה שציפיתם/קיוויתם. זמן טוב להתעניין במיסטיקה ובתורת הנסתר.



bottom of page