top of page

גלגל המזלות

רשימת המזלות

בתולה 23.8–22.9

המזל השישי בגלגל המזלות, מזל בתולה מבטא את תחומי הבריאות, העבודה והשירות. לבני מזל בתולה יש עין חדה שבוחנת ומבקרת כל פרט. הם שמים לב לכל דבר כך שקשה להסתיר מהם דברים. בני המזל ניחנים בשנינות רבה, תקשורתיות ברורה ומדויקת. הם מונעים הרבה משאיפה לשלמות. אוהבים לעבוד. למעשה זה סמלו של העובד המושלם: אחראי, דייקן, מסודר, שם לב ומטפל בפרטים. יודע איך להפיק מקסימום תועלת ממה שניתן. הם מוצאים עניין בתחומי הבריאות. אנשים צנועים שמאד קנאים לסדר וניקיון. הם לוקחים על עצמם הרבה אחריות מכיוון שחשוב להם שדברים יתבצעו בשלמות, זה לפעמים הופך למקור דאגה יתרה. בני מזל בתולה מאד מעשיים, הגיוניים וניחנים בזיכרון מופלא לפרטים. באהבה הם סלקטיביים אבל כשבן/בת הזוג עובר את הביקורת הקפדנית, הם נאמנים ומסורים. גם בקשרים אחרים שעברו את מבחן הבתולה הם מעניקים יחס אישי וקרוב. יש בבני המזל עדינות בסיסית. הם לעתים אלו שמארגנים את הכל מאחורי הקלעים.

זוגיות: הבתולה זקוק לבן/בת זוג פקחית, הגיונית, ראלית וביתית, שתהיה תמיד תקשורת טובה. חשוב מאד יושר, עקביות ויציבות. בן/בת הזוג צריכים גם לעבור ביקורת קפדנית ואז יתקבלו בחמימות ויזכו בנאמנות ומסירות. מזלות מתאימים: שור, גדי, סרטן ועקרב.


קריירה: הבתולה זקוק לעבודה בנשמתו, הוא פרפקציוניסט, דייקן, ממושמע ודייקן לכן מכל המזלות בגלגל הוא השכיר הטוב ביותר. הוא גם נאמן למעסיק ולעולם לא יחתור תחתיו. בתולה יצטיין בכל מקצוע הדורש עין בוחנת וביקורתית כגון מבקר איכות, רואה חשבון, ייצור, מבקר וסוקר עיתונות בתחומי הבריאות, שירות וסיעוד.

כיוון: מופנם,פיזי יסוד: אדמה איכות: משתנה שליט המזל: מרקורי וכירון עונה: סוף הקיץ יום: רביעי זמן ביממה: צהריים מספר: 5 איבר בגוף: המעיים מתכת: כספית


תחזית אוגוסט: זמן להיות בפרטיותכם ואתם מגלים הרבה דברים על עצמכם שלא שמתם לב להם מקודם. יש נטייה להגזים עם אנשים בסביבתכם שכוונותיהם לא אמתיות. המצב הכספי טוב מאוד.



bottom of page