top of page

גלגל המזלות

רשימת המזלות

דגים 20.2–20.3

הדגים נותן המון מעצמו, ומסוגל להקריב ללא גבולות, ליבו רחמן והוא לגמרי מזדהה עם הזולת. לדגים הטיפוסי יש נטייה לתת מבלי להתחשבן ולעתים כשיקבל סטירה, יגיש את הלחי השנייה. יש לו נשמה טובה ופיוטית ובדרך כלל יהיה שקט אבל ביחד עם זאת מתקשה לשבת במקום אחד. הוא אוהב גיוון ושינוי עניhן וגירוי רגשי. יש לו עולם פנימי ורגשי עשיר מאד ונטייה לרחף בדמיון למקומות לא מציאותיים. הדגים אוהב כל מה שקשור במים ונוזלים, לשחות, לשתות ובכלל להיות בקרבת מים. הוא מאד סבלני ועושה הכל בחן ובנימוס. אין לו נטייה להתרגז ומעדיף לוותר מאשר להתווכח ולהתעקש. אופיו נוח, לא מתבלט במיוחד, יוזם ומתגמש ומתמזג עם הסביבה. הוא אידאליסט במידה ותמיד למען אחרים.


זוגיות: הדגים בן/בת זוג למופת, תומך ומפרגן. אהבתו לא יודעת גבולות והוא בדרך כלל הדומיננטי בזוגיות. הוא נקשר רגשית ומכל הלב וזקוק לבן/בת זוג עם עדינות נפש ורגישות. מזלות מתאימים: סרטן, עקרב ושור.


קריירה: לדגים מתאים תחום הרוחניות ותחומי נתינה כמו סיעוד ובתי חולים. גם תחומי הקולנוע עם מקצועות כמו שחקן, במאי או תסריטאי, יש לו כוח יצירה מעולה.


כיוון: מופנם יסוד: מים איכות: משתנה שליט: יופיטר ונפטון


זמנים אופטימליים ליוזמות חדשות ושינוי:

יום בשבוע: חמישי זמן ביממה: לילה עונה: סוף החורף


תחזית אוגוסט: זה זמן טוב ונוח בכללותו בשבילכם. יתכנו בעיות קטנות רק בעבודה ובקשרי עובד מעביד, יש לשמור על האיפוק ולא להיות בוטים.



bottom of page