top of page

גלגל המזלות

רשימת המזלות

קשת 23.11–21.12

הקשתים אוהבים מרחבים גדולים וטבע, תמיד הם הולכים עם הרגשת חופש ואי הגבלה ואוי למי שיפר את ההרגשה הזו, העצמאות והחופשיות טבועים בקשת וחמתם תבער אם מישהו יגביל וישים להם מסגרות, כי אלה הדברים השנואים עליהם ביותר.

הקשתים פיקחים מאוד ורחבי אופקים, כל דבר ינתחו לעומק וירצו להבין את מהותו.

הקשתים שונאים צביעות ושטחיות והם תמיד נאמנים לאמת. הם נמהרים ולפעמים יפגינו חוסר טקט כלפי חוץ, למרות שמוחם מאוד חד מבפנים. הקשתים אוהבים לשהות בחוץ לארץ ותמיד ינסו לטייל מעבר לים או אפילו להעתיק את מגוריהם לארץ רחוקה, בדרך כלל המזוודות אצל הקשת הטיפוסי יהיו מוכנות. הקשת זקוק לאמונה והם מטפחים תפיסת עולם, פילוסופיה מאוד תעניין אותם.


זוגיות – הקשתים צריכים בן/ת זוג שמבינים אותם, בן/ת זוג עם פתיחות, חופש ועצמאות. הקשתים לא יוותרו בנקל על חופשיותם ובאמת יחשבו הרבה לפני שהם מתחייבים בפני בן/ת זוג, מסגרת הנישואין יכולה להיות מגבילה מדי בשבילם, מה גם שהם לא אוהבים מסגרות בכלל.

הקשת יסתדר טוב עם מזלות אריה, טלה, מאזניים ודלי.


קריירה- בגלל כח השיפוט הטוב יצטיינו בתור שופט/ת, בורר/ת ועורך/ת דין.

בקשת יש נטייה בולטת לדת ולתחום האקדמי ולכן יוכלו להיות גם אנשי דת, חוקר/ת , פילוסוף/ית ופרופסור/ית. תמיד עניינים ברומו של עולם ירתקו אותם.


כיוון: מוחצן יסוד: אש איכות: משתנה שליט: יופיטר


זמנים אופטימליים ליוזמות חדשות ושינוי:

יום בשבוע: חמישי זמן ביממה: בוקר עונה: סוף הסתיו


תחזית אוגוסט: המצב הכלכלי קשה, ואתם מודאגים מזאת. אתם צריכים יותר ליזום ולהילחם מבחינה כלכלית ואז אתם עשויים יותר להצליח. זמן טוב להתחלת לימודים גבוהים ו/או קורסים.



bottom of page